|
BLOGBUS Forum o komunikacji miejskiej i nie tylko. Zapraszamy!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gerfild tygrys
Moderator główny forum
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWKA
|
Wysłany: Sob 16:50, 19 Kwi 2014 Temat postu: REGULAMIN OBSŁUGI PRZYSTANKÓW NA ŻĄDANIE I OBSŁUGI STAŁYCH |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Wreszcie coś sensownego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gerfild tygrys dnia Sob 16:52, 19 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ITALIA :D
|
Wysłany: Sob 20:27, 19 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Przystanek potrójny to jest akurat pomysł kontrowersyjny, by nie powiedzieć że niepraktyczny. Oczywiście dla mnie żaden problem ogarnąć dupę że mój autobus zbliża się jako trzeci i wykonać parę kroków w jego kierunku, ale mamy sporo ludzi starszych czy też niepełnosprawnych ruchowo (tudzież niewidomych) i z tego względu mam sporą wątpliwość.
Czy w dosyć sporym natłoku ruchu ludzi wysiadających/wsiadających z dwóch poprzednich busów ktoś z chorobą wzroku albo z trudnościami w poruszaniu MUSI dostrzec że trzeci autobus jest jego i potem przepychać się do niego przez dziesiątki innych ludzików? To jest raczej rzecz na minus, tymbardziej że te przystanki w Wawie tez mamy różne, jedne ciaśniejsze inne mniej, a w godzinach szczytu ludzi może się trafić sporo. Zupełnie nie jestem przekonany, jak dla mnie autobus jest dla ludzi zarabia na tym że nim jeżdżą i coś takiego to jest lekki strzał w stope. Nie mówię tu o swojej sytuacji, bo ja trudności w poruszaniu się i kłopotów ze wzrokiem nie mam, ale jest niemało takich przypadków. Jak dla mnie to może być niemałe utrudnienie życia dla pewnej grupy ludzi, w imię przepisu, bo tak.
A machanie, szczerze nawet nie wiedziałem, ja z reguły na NŻ machałem aż do pojawienia się migacza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gerfild tygrys
Moderator główny forum
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWKA
|
Wysłany: Nie 7:45, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Labollo napisał: |
Przystanek potrójny to jest akurat pomysł kontrowersyjny, by nie powiedzieć że niepraktyczny. Oczywiście dla mnie żaden problem ogarnąć dupę że mój autobus zbliża się jako trzeci i wykonać parę kroków w jego kierunku, ale mamy sporo ludzi starszych czy też niepełnosprawnych ruchowo (tudzież niewidomych) i z tego względu mam sporą wątpliwość.
Czy w dosyć sporym natłoku ruchu ludzi wysiadających/wsiadających z dwóch poprzednich busów ktoś z chorobą wzroku albo z trudnościami w poruszaniu MUSI dostrzec że trzeci autobus jest jego i potem przepychać się do niego przez dziesiątki innych ludzików? To jest raczej rzecz na minus, tymbardziej że te przystanki w Wawie tez mamy różne, jedne ciaśniejsze inne mniej, a w godzinach szczytu ludzi może się trafić sporo. Zupełnie nie jestem przekonany, jak dla mnie autobus jest dla ludzi zarabia na tym że nim jeżdżą i coś takiego to jest lekki strzał w stope. Nie mówię tu o swojej sytuacji, bo ja trudności w poruszaniu się i kłopotów ze wzrokiem nie mam, ale jest niemało takich przypadków. Jak dla mnie to może być niemałe utrudnienie życia dla pewnej grupy ludzi, w imię przepisu, bo tak.
A machanie, szczerze nawet nie wiedziałem, ja z reguły na NŻ machałem aż do pojawienia się migacza |
Chodzi o to (przystanek potrójny), że zdejmuje się obowiązek z kierowcy powtórnego zatrzymania na przystanku co jest powodem blokowania go (zespół przystanków "STARE MIASTO") i zmusi wreszcie ludzi do interesowania się co podjeżdża do przystanku i ruszenia jednak czterech liter z miejsca i podejścia do odpowiedniego składu. A stojący na trzeciego bus nie zawsze może otworzyć drzwi i musi poczekać na podjazd.A i tak ludzie podbiegają do stojącego jako ostatni.WRESZCIE KTOŚ POMYŚLAŁ I ZROBIŁ CO TRZEBA.Brawo. A nie jest powiedziane,że dla mniej sprawnych pasażerów kierujący pojazdem nie może się zatrzymać powtórnie, lub poczekać. Ten przepis zdejmuje tylko obowiązek powtórnego zatrzymania się na początku zatoki,jest to jeden z czynników rozwalający rozkład.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gerfild tygrys dnia Nie 7:49, 20 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ITALIA :D
|
Wysłany: Nie 12:52, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Rozkład rozkładem... a Warszawa jest tak zakorkowana że i tak mało która linia jeździ punktualnie niestety. Więc to że autobus podjedzie drugi raz i zatrzyma się na przystanku niewiele zmienia w kwestiach linii które i tak jeżdża stadami
Cytat: |
zmusi wreszcie ludzi do interesowania się co podjeżdża do przystanku i ruszenia jednak czterech liter z miejsca i podejścia |
Tylko że ja mówiłem o czymś ciut innym, że niektóre przystanki są wąskie i mówimy o sytuacji "trzeciego" pojazdu czyli przedzieraniu się przez ludzi w ruchu wsiadajacym i wysiadającym do dwóch wcześniejszych wozów. Dodać do tego godziny szczytu czyli masę ludzi biegających po przystanku, i już jest to sytuacja problematyczna. Dlatego jestem sceptycznie nastawiony do tego rozwiązania, jak dla mnie jest ono po prostu mało praktyczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gerfild tygrys
Moderator główny forum
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWKA
|
Wysłany: Nie 19:46, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Labollo napisał: |
Rozkład rozkładem... a Warszawa jest tak zakorkowana że i tak mało która linia jeździ punktualnie niestety. Więc to że autobus podjedzie drugi raz i zatrzyma się na przystanku niewiele zmienia w kwestiach linii które i tak jeżdża stadami
Cytat: |
zmusi wreszcie ludzi do interesowania się co podjeżdża do przystanku i ruszenia jednak czterech liter z miejsca i podejścia |
Tylko że ja mówiłem o czymś ciut innym, że niektóre przystanki są wąskie i mówimy o sytuacji "trzeciego" pojazdu czyli przedzieraniu się przez ludzi w ruchu wsiadajacym i wysiadającym do dwóch wcześniejszych wozów. Dodać do tego godziny szczytu czyli masę ludzi biegających po przystanku, i już jest to sytuacja problematyczna. Dlatego jestem sceptycznie nastawiony do tego rozwiązania, jak dla mnie jest ono po prostu mało praktyczne |
Jak pasażer NIE MOTA to poczeka sobie na następny następnym razom pomyśli co ma zrobić, ale z wąskim przystankami to masz rację. Ale cóż poczeka sobie. A przesiadania z wozu do wozu już nie będzie i bardzo dobrze. Moja żona już doświadczyła takiej przesiadki bo jest na zwolnieniu już prawie miesiąc. Skończy się wreszcie "świński galop do poprzedzającego wozu". Z resztą jak sam stwierdziłeś wozy chadzają stadami to zaraz będzie następny tej samej linii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ITALIA :D
|
Wysłany: Nie 20:00, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Pasażerskie nieogarnięcie to rzecz jasna jedna sprawa, ale te przystanki to jest problem.
Ale wozy zestadzone to jest problem niejednorodny, bo oczywiście linie jeżdżą niepunktualnie, ale nie każda linia jeździ często
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Typowy Żul
Gość
|
Wysłany: Wto 21:57, 21 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Przystanki powinny być zmienne
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|