Forum BLOGBUS Strona Główna BLOGBUS
Forum o komunikacji miejskiej i nie tylko. Zapraszamy!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Marzenia senne userów na temat komunikacji miejsko-wiejskiej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BLOGBUS Strona Główna -> Komunikacja miejska w Warszawie- ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Wto 13:10, 25 Lut 2014    Temat postu: 121/500 i mała modernizacja trasy

Śmigając ostatnio na "BEMOWIE" KB. (Chomiczówka, Piaski), ludki wykazywali zainteresowanie linią w/w na trasie od przystanku Conrada do przystanku Park Olszyna), i tu moja sugestia aby 121 przedłużyć do uśpionego krańca POWĄZKI CM.WOJSKOWY, na trasie :GWIAŻDZISTA - ......... - Conrada - Kochanowskiego - Galla Anonima - Broniewskiego - Armii Krajowej - Powązkowska - POWĄZKI CM.WOJSKOWY. A linię 500 przedłużyć też do POWĄZKI CM.WOJSKOWY, brak jakiegokolwiek socjalu na krańcu Rondo Radosława czyni go bezużytecznym i kłopotliwym dla kierowców.A ludzie mieszkający wzdłuż Powązkowskiej mieliby by dogodny dojazd do metra i na Pragę, a kierowcą da możliwość korzystania z WC na stacji. Jest jeszcze jeden atut przemawiający za przedłużeniem 500 do cm. są wyklejki na przystankach 500. A na Broniewskiego 121 "pomoże" nie trzymającego rozkładu 114 i obsłuży dowóz do tramów na Broniewskiego, mieszkańców osiedli przy Kochanowskiego i poprawi dojazd do metra Młociny i szpitala Bielańskiego, i wreszcie "oczko" zyska na frekwencji i będzie spełniać swoją rolę lokalu dla tej części miasta. 500 natomiast ułatwi dojazd do centrum ( z przesiadką przy ARKADII). Jeszcze jedna sugestia do 121 na trasie GWIAŹDZISTA - .......- Conrada - Kochanowskiego - Galla Anonima - Broniewskiego - Elbląska - Krasińskiego - Powązkowska - zawrotka na rondzie przy Armii Krajowej - Powązkowska - POWĄZKI CM.WOJSKOWY.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mironi Komunikace Milenec




Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żoliborz

PostWysłany: Sob 22:49, 15 Mar 2014    Temat postu: Re: 121/500 i mała modernizacja trasy

gerfild tygrys napisał:
Śmigając ostatnio na "BEMOWIE" KB. (Chomiczówka, Piaski), ludki wykazywali zainteresowanie linią w/w na trasie od przystanku Conrada do przystanku Park Olszyna), i tu moja sugestia aby 121 przedłużyć do uśpionego krańca POWĄZKI CM.WOJSKOWY, na trasie :GWIAŻDZISTA - ......... - Conrada - Kochanowskiego - Galla Anonima - Broniewskiego - Armii Krajowej - Powązkowska - POWĄZKI CM.WOJSKOWY. A linię 500 przedłużyć też do POWĄZKI CM.WOJSKOWY, brak jakiegokolwiek socjalu na krańcu Rondo Radosława czyni go bezużytecznym i kłopotliwym dla kierowców.A ludzie mieszkający wzdłuż Powązkowskiej mieliby by dogodny dojazd do metra i na Pragę, a kierowcą da możliwość korzystania z WC na stacji. Jest jeszcze jeden atut przemawiający za przedłużeniem 500 do cm. są wyklejki na przystankach 500. A na Broniewskiego 121 "pomoże" nie trzymającego rozkładu 114 i obsłuży dowóz do tramów na Broniewskiego, mieszkańców osiedli przy Kochanowskiego i poprawi dojazd do metra Młociny i szpitala Bielańskiego, i wreszcie "oczko" zyska na frekwencji i będzie spełniać swoją rolę lokalu dla tej części miasta. 500 natomiast ułatwi dojazd do centrum ( z przesiadką przy ARKADII). Jeszcze jedna sugestia do 121 na trasie GWIAŹDZISTA - .......- Conrada - Kochanowskiego - Galla Anonima - Broniewskiego - Elbląska - Krasińskiego - Powązkowska - zawrotka na rondzie przy Armii Krajowej - Powązkowska - POWĄZKI CM.WOJSKOWY.


Ja bym nie upierał się przy tworzeniu krańca Powążki-Cm. Wojskowy na stałe dla żadnej linii... albowiem jest to jednak "pustkowie komunikacyjne" , jedynie co bym uczynił to skierował bym tam linie 500 w dni świąteczne i soboty ( okresowo np. 9 - 20 w okresie letnim i 9 - 15 w okresie zimowym ) .
Natomiast wracając do linii 121 jestem jednak za korektą z podjazdem do ZP Metro Młociny oraz wydłużeniem od ulicy Podlesnej do Pl. Wilsona ulicami ...Podlesna - Gwiażdzista - Krasińskiego - PL. WILSONA ( powrót przez ZP Centrum Olimpijskie ) Uwaga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Śro 10:21, 19 Mar 2014    Temat postu: Linie 227/500

Dubel, ztm tak tępi duble linii, ale z uporem maniaka utrzymuje ten dubel. Moja sugestia jest taka aby połączyć te dwie linie w jedną z numerkiem 500, a 227 do kasacji a tabor na 500, co z tego ,że na 227 są solówki, ale na trasie do centrum i tak śmigają solówki na 227, a tak przynajmniej śmigały by przeguby w połączeniu z solo.Na Bródnie i tak linie jadą po tej samej trasie. Jedynie co jest na plus dla czarnej linii to tylko to ,że staje na każdym przystanku, a czerwona to co któryś tam przystanek. Ale mimo to Bródno zyskałoby na takim połączeniu. No w końcu w sumie 6 brygad dołożone do 500 to dałoby pożądany efekt (w DP). Kraniec Rondo Radosława jest bez socjalu. A na dworcu centralnym rzeczona linia powinna kończyć w zatoce na przeciwko dworca centralnego (przed feralnym przejściem dla pieszych), i dalej Emilii Plater do Grzybowskiej i Królewskiej. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebik
Gość






PostWysłany: Śro 13:32, 19 Mar 2014    Temat postu:

227 zostaw w spokoju. To jedyne bezpośrednie połączenie bródna z Centrum
Powrót do góry
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Śro 15:41, 19 Mar 2014    Temat postu:

Sebik napisał:
227 zostaw w spokoju. To jedyne bezpośrednie połączenie bródna z Centrum


Które z powodzeniem na tej trasie zrobi 500 a nie do Arkadi gdzie można dojechać stadem tramwai.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebik
Gość






PostWysłany: Śro 20:18, 19 Mar 2014    Temat postu:

Widzę że bardzo lubisz się przesiadać
Powrót do góry
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Śro 20:59, 19 Mar 2014    Temat postu:

Ja nic przeciwko przesiadkom jako takim nie mam, młody jestem i krzywdy mi to nie robi Razz. A pomysł Garfilda jest i tak mniej kontrowersyjny, niż poprzednie. Dlatego nie jestem zdecydowanie przeciwny, nastawiłem się do tego neutralnie Razz.

Ja w ocenianiu projektów ponad wszystko jestem przeciwnikiem wszelkich rewolucji i zmian wielkich. Wole ewolucyjne kształtowanie układu krok po kroku. To też czasem zdarzało mi się radykalnie negować projekty Garfilda które bywały momentami zbyt odważne (wg mnie). Ten nie jest tragiczny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebik
Gość






PostWysłany: Czw 20:11, 20 Mar 2014    Temat postu:

Podróż bezpośrednim autobusem jest o kilka-kilkanaście minut krótsza i o wiele wygodniejsza. Odwalcie się od 227 którym często zdarza mi się jeździć
Powrót do góry
anna




Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 1017
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 21:17, 20 Mar 2014    Temat postu:

Tak proszę 227 zostawić w spokoju ja też nim jadę często ,i nie mam ochoty na przesiadki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Czw 22:03, 20 Mar 2014    Temat postu:

Oj Sebusiu nie złość się, mówiłem ogólnie Very Happy
==

Mi to osobiście rybka, jedyną wątpliwość w projekcie Garfilda widze w tym - Czy nie szkoda częstego busa, jakim jest 500 na dublowanie metra Razz ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Pią 10:31, 21 Mar 2014    Temat postu:

Giuseppe Labollo napisał:
Oj Sebusiu nie złość się, mówiłem ogólnie Very Happy
==

Mi to osobiście rybka, jedyną wątpliwość w projekcie Garfilda widze w tym - Czy nie szkoda częstego busa, jakim jest 500 na dublowanie metra Razz ?


Czy 227 dubluje metro w którymś odcinku trasy? to raczej 500/227 się dublują.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Pią 13:45, 21 Mar 2014    Temat postu:

227 jedzie Marszałkowską, niby jednostronnie ale jednak, inna sprawa że 500 jest też pokryte z tramwajami. Ale ja tak jak już mówiłem nie jestem jakimś wielkim przeciwnikiem tego Very Happy. Dyskutuj twardo z Sebkiem i Anną Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebik
Gość






PostWysłany: Pią 19:05, 21 Mar 2014    Temat postu:

Gerfildzie kompletną głupotą jest ocenianie linii z perspektywy kierowcy który z potrzebami społeczeństwa nie ma nic wspólnego. Każda przesiadka to dodatkowe kilka minut na dojście do innego przystanku oraz kolejne kilka minut na oczekiwanie na następny pojazd. W ogóle jak śmiesz porównywać linię 500 która jest przyspieszona i kursuje co 10 minut do 227 które jeździ bardzo rzadko(co 20-30 minut) i do tego jest linią zwykłą. Zajmij się lepiej poważniejszymi sprawami jak np brud i syf w autobusach reprezentowanej przez ciebie firmy pks Grodzisk Maz
Powrót do góry
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Pią 20:06, 21 Mar 2014    Temat postu:

Tak drążysz ten temat przesiadek, to o którą przesiadkę ci chodzi w tym konkretnym przypadku?

Garfild przecież jasno napisał że połączenie Bródno-Centrum zamiast 227 ma robić 500 Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebik
Gość






PostWysłany: Pią 20:22, 21 Mar 2014    Temat postu:

Przy jednoczesnej likwidacji 227. W przypadku propozycji gerfilda 500 byłąby przyspieszona tylko z nazwy. A nie o to w tym chodzi
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BLOGBUS Strona Główna -> Komunikacja miejska w Warszawie- ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin