Forum BLOGBUS Strona Główna BLOGBUS
Forum o komunikacji miejskiej i nie tylko. Zapraszamy!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Likwidacje lub korekty linii autobusowych...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BLOGBUS Strona Główna -> Komunikacja miejska w Warszawie- ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sebik
Gość






PostWysłany: Czw 19:05, 13 Lut 2014    Temat postu:

Poza tym jeden z moich kolegów z pracy pracował kiedyś jako kierowca PKSu i chwalił mi się jakie swego czasu robił wałki. Jak to wiózł autobus pełen ludzi a z wyciągu z kasy wynikało że sprzedał tylko 5 biletów.
Powrót do góry
anna




Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 1017
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 19:13, 13 Lut 2014    Temat postu:

Nikt cię nie atakuje tylko ja jak nie wiesz czy tak jest to po po co tak piszesz jeżdzisz z tygysem widzisz to ,ja to mam zasadę taką że o ludziach opinię wyrabiam sobie sama nie słucham co ktoś o kim mówi .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Czw 19:35, 13 Lut 2014    Temat postu:

Cytat:
Poza tym jeden z moich kolegów z pracy pracował kiedyś jako kierowca PKSu i chwalił mi się jakie swego czasu robił wałki. Jak to wiózł autobus pełen ludzi a z wyciągu z kasy wynikało że sprzedał tylko 5 biletów.


Co nie zmienia faktu że na rzekome przekręty Garfilda nie masz żadnych dowodów, a mimo to o nich napisałeś. I sam dałeś pretekst do zostania jak ty to nazwałeś zaatakowanym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebik
Gość






PostWysłany: Czw 19:46, 13 Lut 2014    Temat postu:

Przedstawiłem argumenty które działają na niekorzyść gerfilda
Powrót do góry
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Czw 21:36, 13 Lut 2014    Temat postu:

Przedstawiłeś argumenty, które twoim zdaniem działają na niekorzyśc garfilda. Żadnych dowodów z działań służb kontrolujących przewoźników czy też policji na jego działalność nie masz, zatem nie oskarżaj go o coś czego nie zrobił. Chyba że nie wiesz na czym polega tak zwane domniemanie niewinności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Pią 11:07, 14 Lut 2014    Temat postu:

Okey dobra widzę ,że dyskusja się wywiązała. Ludki chodzi mnie tylko o to aby CAŁOTYGODNIOWY DOJAZD DO HAL był i dlatego proponowałem aby do piachu poszło 426, a na tej trasie i dalej funkcjonowało 326, które śmiga w tygodniu i ułatwiałoby dojazd ludkom z okolic konwaliowej i Żerania do hal które to połączenie cieszy się nie zaspokojonym zainteresowaniem lub zrobienie z tego stworu linii całotygodniowej z numerkiem na przykład 106, z odpowiednią częstotliwością.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebik
Gość






PostWysłany: Pon 15:13, 17 Lut 2014    Temat postu:

Zostaw 426 w spokoju. Linia ta uzupełnia w weekendy 126 na najbardziej obciążonym odcinku. 126 w weekendy poza odcinkiem Ratusz-Kupiecka nie cieszy się zbyt wielkim zainteresowaniem
Powrót do góry
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Pon 19:29, 17 Lut 2014    Temat postu:

Może i ja w końcu coś w ten temat wniosę:

Naprawianie komunikacji się rzeczywiście powinno zacząć od jakiś linii, które w poważniejszy sposób psują całość układu niż takie 426... bez przesady. Ani to bardzo kosztowne, ani bardzo brygadożerne. Wielkich profitów z uwalenia 426 nie będzie
Wg mnie to nie 426 jest realnym problemem, te projekty Garfilda to czasem jakby na około robione Razz

Wydaję mi się że w samym regionie Białołęki jest kilka linii które wymagają jakiejś zmiany trasy bardziej niz 426


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Czw 18:27, 15 Paź 2015    Temat postu:

Odświeżam temat -

Jak wiadomo, otworzono dziś kolejny fragmencik "Nowolazurowej" -> od pętli Nowe Włochy do skrzyżowania z Połczyńską. Jest on na razie nie wykorzystywany przez komunikację miejską. Stąd mój pomysł:

- 206 z Odolan.... swoją trasą... i zamiast kończyć na Nowych Włochach, pokierować w prawą, tą nowolazurową, następnie Połczyńska - KAROLIN.

Argumenty:
1) Bezpośredni dojazd z Włoch do Tesco (bez konieczności przesiadki przy ciepłowni w 197/713)
2) Szansa na lepsze zagospodarowanie linii 206, które ma krótką trasę i bywa pustawe.

Wielu brygad na to nie będzie potrzeba, wszak wielka częstotliwość nie będzie wymagana. Taki tam pomysł Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Czw 19:32, 15 Paź 2015    Temat postu:

Jabolek napisał:
Odświeżam temat -

Jak wiadomo, otworzono dziś kolejny fragmencik "Nowolazurowej" -> od pętli Nowe Włochy do skrzyżowania z Połczyńską. Jest on na razie nie wykorzystywany przez komunikację miejską. Stąd mój pomysł:

- 206 z Odolan.... swoją trasą... i zamiast kończyć na Nowych Włochach, pokierować w prawą, tą nowolazurową, następnie Połczyńska - KAROLIN.

Argumenty:
1) Bezpośredni dojazd z Włoch do Tesco (bez konieczności przesiadki przy ciepłowni w 197/713)
2) Szansa na lepsze zagospodarowanie linii 206, które ma krótką trasę i bywa pustawe.

Wielu brygad na to nie będzie potrzeba, wszak wielka częstotliwość nie będzie wymagana. Taki tam pomysł Wink


Dobry pomysł, popieram.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BLOGBUS Strona Główna -> Komunikacja miejska w Warszawie- ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin