Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ITALIA :D
|
Wysłany: Pią 17:24, 22 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
To ja odniosę się do zmian dotyczących mnie bezpośrednio czyli włochowsko:
a) Zmiana 127 jak dla mnie in minus- wydłużenie trasy za P3K może negatywnie wpłynąć na punktualność, która po wycięciu z Bródna jest ostatnio wzorowa . No ale zobaczymy jak to będzie, ważne że nie wyciągali go z powrotem za Wisłe
b) 129 -trudno powiedzieć "na zero"- Co prawda mam ogromny sentyment do tej linii, to jednak nie ma się co oszukiwać- tłumów na tym nie ma .
Z tym że tu jeszcze aspekt Ursusa: najpierw 187 przerzucono na Nowolazurową, teraz w weekend wytniemy 129 i w relacji Adamieckiego-Ryżowa w DS zostaja tylko 191 i 517...
Poza tym jeszcze relacja "Pl.Tysiąclecia - Ryżowa" - o ile kiedyś była sprawowana przez 187 i 401, tak w DS pozostaje pusta (bo 517 nie skręca w Bohaterów Warszawy)-- Z tego względu jest to trochę nieprzemyślane ze strony miasta i ZTM-u
c) 178 - zmiana na PLUS- Już dawno powinno się coś zrobić z tym "potworkiem" - było do przewidzenia, że prędzej czy później będzie trzeba to skrócić/rozrzedzić/uokresowić
Reszty nie komentuję, bo nie mam aż takiego rozeznania, poza tym nie dotyczą mnie bezposrednio pozostałe zmiany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jabolek dnia Pią 18:31, 22 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ITALIA :D
|
Wysłany: Pon 18:03, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wierze że na tak gorący ostatnio temat wielkiej rewolucji oszczędnościowej ZTM-u prawie nie ma wypowiedzi
Jakieś opinie w podobie do moich może ? Ja najszerzej wypowiedziałem się o liniach które mnie dotyczą, z racji tego że mam o nich pełne rozeznanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysztof
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:39, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Mironi zlikwidowanie 510 i skrócenie 503 oraz utworzenie 518 to nawet dobry pomysł. Mi się podoba dla tego ze 518 zostanie wzmocnione na odcinku do nowego światu i 518 zostaje skierowane Jerozolimskimi , a tak 510 to tylko dubel tramwajowy Al. J. Pawła II, szkoda paliwa np. z Arkadii na Nowodwory dojedziemy 1 i 509 lub 17 i 186, a z Dw. centralnego będzie i tak 518 tylko inna trasa z feminy i tak ludzie wolą tłuc do 509 niż w zapchanym 510 pojedynczym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof dnia Pon 20:41, 25 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
anna
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 1017
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 9:29, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ostre dyskusje i protesty wszędzie trwają dziś w wyborczej 2 strony poświęcone są w sprawie zmian komunikacyjnych,a inne gazety też piszą dużo zobaczymy co ,z tego wyniknie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mironi Komunikace Milenec
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żoliborz
|
Wysłany: Wto 11:13, 26 Mar 2013 Temat postu: Re: Informacja ZTM o likwidowanych i redukowanych liniach . |
|
|
Mironi Komunikace Milenec napisał: |
Dyskutowaliśmy co zlekwidować a co z korygować natomiast ZTM rozwiewa nasze koncepcje . Chyba tylko poruszane 121 trafiliśmy i ktoś kiedyś pisał że 503 jest nie doruszenia... INFO ZTM-u [link widoczny dla zalogowanych] Teraz będzie dyskusja... |
Dla mnie największe wrażenie zrobiło likwidowanie linii :
130
175 - szok
302 - jedyne połączenie płn. rejonów Białołęki z "centrum" Pragi - ja bym się przychylał do zwiększenia częstotliwości nawet szczególnie teraz w okresie kiedy nie kursują tramwaje z Żerania FSO przez ulice Targową
410
Natomiast rozdzielenie 503 na 503/518 uważam za dobry pomyśl...
Uważam że lepszym pomyśłem było by skrócenie 114 z Młocin UKSW do Pl. Wilsona TYLKO , w zastępstwie 118 skierować z Bródna przez Pl.Wilsona potem Sanguszki powrót do Wisłostrady w celu obsługi Powiśla . To samo 156 skrócenie obu stronne Targówek - Metro Marymont , no i ( uwaga ) likwidacja 109 na obecnej trasie jest bez sensu... Tramwaj linii 8 też skierował bym na skróconym odcinku Górczewska Osiedle - Pl. Narutowicza a linie 16 zlekwidował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysztof
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:43, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Co jak co ale ja też uważam że 175 powinno zostać może na ciut innej trasie w centrum , ale na lotnisko powinno jeździć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ITALIA :D
|
Wysłany: Wto 15:45, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
175 to zdecydowanie najbardziej kontrowersyjna zmiana, i sądze że jednak ZTM się z niej wycofa .
@ Mironi:
kasacja 130 i mnie dziwi-- nie jest to co prawda linia częsta, ale PRZYDATNA. Pusta nigdy nie jezdzi... Na tą chwile jest dobrym uzupełnieniem dla tandemu 127+158 w relacji DWC - Blue City (dosyć oblegana relacja autobusowo, mimo że od Śródmieścia do Zachodniego śmigają pociągi równolegle do Alei i też są pełne), no ale ja nie o pociągach...
Bardziej chciałbym poruszyć problem właśnie ciągu BLUE CITY - CENTRUM już po reformie (Bo obecnie mamy tu 127 punktualne, całkiem dobre 158 i na dokładke jeszcze 517)
Otóż- 127 przedłużając na Mariensztat napewno utraci nieco ze swojej punktualności
517 wiemy że jest jakie jest
kasują też 130 które na pewnym odcinku byłoby dobrym uzupełnieniem dla 158... które może zostać totalne osamotnione w szczycie na odcinku Centrum-Blue - ja naprawdę rozumiem polityke ZTM-u zachęcającą do przesiadania się na kolej, ale kolej na odcinku ŚRÓDMIEŚCIE - ZACHODNI też pęka w szwach....
Nie wiem to jest dla mnie kolejna słaba strona tej reformy: 158 i niepunktualne 127 i 517 i sytuacja w ciągu Centrum-DWZ może sie stać nieciekawa....
Czy nie dałoby rady rozciąć tego 130 na 2 linie? Jedną z Wilanowa na Mokotów, drugą odciążającą ww. relację Blue City- Dw.Centralny czy nawet P3Krzyży ?
=====
Jak widzimy, im dłużej sie analizuje propozycje zmian tym więcej wątpliwości sie pojawia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jabolek dnia Wto 15:46, 26 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysztof
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:17, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nie 130 Kasacja o najwyżej optował bym za pozostawieniem do Powsina 519 bo tyle warszawiaków tam jeździ, a 127 dać częstsze i przegubowe z kleszczowej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof dnia Wto 20:18, 26 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ITALIA :D
|
Wysłany: Wto 22:22, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Uczęszczenie 127 i nawet wrzucenie na to Su15 czy neosiów starczyłoby, na trasie do P3K
Ja jednak jestem z natury nieufny, i mam spore obawy co do punktualności 127 na trasie do Mariensztatu - a że to ciasna okolica to raczej dadzą na to Su12 - CZYLI TAK JAK TERAZ - wątpie też w podbicie częstotliwości bo ZTM ma mocne argumenty w postaci
a) dubla z koleją na sporym fragmencie trasy i co za tym idzie --> b) nie dadzą na to wiele brygad
==================================================
Tu sytuacja trochę bez wyjścia, ale rozegrałbym to jeszcze nieco inaczej:
UWAGA! Tu zaczynają się już gdybanki-fantazje
1) 158 zostawiamy takie jak jest
2) 517 też
3) 127 powiedzmy że darujemy już ZTMowi ten Mariensztat - czyli punktualność na minus zapewne w stosunku do tego co teraz
4) Kasujemy "prawdziwe" 130 :
a) Puszczamy cudaka 358 CH BLUE CITY - trasą 130 - do P3K (ew. DWC) [w celu odciążenia 158, tabor dowolny]
b) i nie wiem co tu zrobić z relacją Wilanów-Mokotów, sprawowaną dotąd przez 130
I na tym kończą sie moje majaczenia w sprawie 130 , jak sie na to zapatrujecie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysztof
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:52, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dobry pomysł masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ITALIA :D
|
Wysłany: Wto 13:25, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A że tak zapytam, jakie jest wasze zdanie na ostateczny projekt zmian ZTM-u, który lada dzień wchodzi w życie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysztof
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:30, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Rozumiem kasacje 510 i 302 na Tarchominie. Podział 503 jest dobry bo nie będzie opóźnień na tej linii, a 518 nie będzie dobre oby miało tylko dobre przystanki. Bo na tej trasie raczej nie ma korków .
Może być Labolku ujdzie w tłoczku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof dnia Wto 15:32, 28 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ITALIA :D
|
Wysłany: Wto 18:26, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No to i ja rzucę parę słów od siebie:
(Tradycyjnie głównie o Włochach i Ursusie)
Zdecydowanie na + szereg zmian wewnątrz Ursusa 129,178,206,207 powoli to zaczyna mieć ręce i nogi... Tyle że z drugiej strony gdyby nie kompromitacja z marca w sprawie 187 na nowolazurowej niepotrzebne byłoby aż tak radykalne łatanie dziur
===
Grunt że nie zniszczono 189 191 i 194, bo te linie są jednak najważniejsze dla całości układu Włoch
Na minus tylko wydłużenie 127 ale o tym już niejednokrotnie pisałem - zobaczymy jak z tym bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gerfild tygrys
Moderator główny forum
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WAWKA
|
Wysłany: Śro 12:41, 05 Lut 2014 Temat postu: 426/326 |
|
|
Te dwie linie połączył w jedną w 326 przez kupiecką, z wariantem rano Żerania przez kupiecką, z Olesina bez kupieckiej, po południu odwrotnie, 126 wycofał z kupieckiej i zwiększył częstotliwość "CHOMICZÓWKI", skróciłoby trasę 126 i upunktualniłoby ją.126 całodziennie na Kupieckiej to letka przesada, 326 zupełnie by wystarczyłoby, gro ludzi che dojeżdżać do KONWALIOWEJ.A na Bródno jest co godzinę KB "CENTRUM" (Plac Narutowicza).Ludzie i tak szczekają na Narutowicza, chociaż i tak 126 ma powodzenie na Bródno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blo-Sławek
Administrator główny forum
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-Nowodwory
|
Wysłany: Czw 10:11, 06 Lut 2014 Temat postu: Re: 426/326 |
|
|
gerfild tygrys napisał: |
Te dwie linie połączył w jedną w 326 przez kupiecką, z wariantem rano Żerania przez kupiecką, z Olesina bez kupieckiej, po południu odwrotnie, 126 wycofał z kupieckiej i zwiększył częstotliwość "CHOMICZÓWKI", skróciłoby trasę 126 i upunktualniłoby ją.126 całodziennie na Kupieckiej to letka przesada, 326 zupełnie by wystarczyłoby, gro ludzi che dojeżdżać do KONWALIOWEJ.A na Bródno jest co godzinę KB "CENTRUM" (Plac Narutowicza).Ludzie i tak szczekają na Narutowicza, chociaż i tak 126 ma powodzenie na Bródno. |
No tak, ale jak ja mam dojechać do pracy z Nowodworów na Płochocinską jeżeli nie będzie 126 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|