Forum BLOGBUS Strona Główna BLOGBUS
Forum o komunikacji miejskiej i nie tylko. Zapraszamy!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Likwidacje lub korekty linii autobusowych...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BLOGBUS Strona Główna -> Komunikacja miejska w Warszawie- ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Nie 14:35, 24 Lut 2013    Temat postu:

Dlatego też uważam, iż ciągniecie 101 pod Cmentarz nie jest niezbędne Wink. Zgadzam się z Jachimem Razz

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Wto 17:17, 26 Lut 2013    Temat postu:

Trzeba sobie zadać zasadnicze pytanie czy taka linia jest niezbędna, bo wg mnie nie Wink. Wyliczane gdzieś było ile już linii do metra ma bródno, poza tym na święta cmentarne i tak komunikacja w rejonach cmentarzy jest dokarmiona jak się da Razz.

Tak więc tu jestem jednak na nie, zwłaszcza wątpliwe wydaje mi się pchanie tego tworu przez modlińską i tarchomin w myśl zasady "nowy most to trza coś puścić".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Wto 18:31, 26 Lut 2013    Temat postu: 184/189

Arrow 184 na trasie:TARCHOMIN -Świętosławskiego- Świderska - Ćmielowska - Światowida - Myśliborska - Most Marii Skłodowskiej-Curii - Nocznickiego - Kasprowicza -....................-Powstańców Śląskich - Dźwigowa - Globusowa - Chrobrego - Kleszczowa - Łopuszańska - Hynka - Sasanki - Marynarska - Al.Wilanowska - Al.Lotników - Wałbrzyska - Nowoursynowska - Dolina Służewiecka - Bonifacego - Powsińska - SADYBA.
189 NA TRASIE: SADYBA - Powsińska - Al.Becka - Bora-Komorowskiego - Fieldorfa - Zamieniecka - Grochowska - Zamojskiego - Targowa - Kłopotowskiego( powrót:Okrzeji) -Jagiellońska - Starzyńskiego - Modlińska - Światowida - Świętosławskiego - TARCHOMIN

509 na trasie: BUKÓW/NOWODWORY- Światowida - ...........- Kijowska - DWORZEC WSCHODNI/KIJOWSKA/ przejęcie trasy po 516 i kasacja 302(BUKÓW - WSCHODNI to wariat w D.P, NOWODWORY - WSCHODNI to wariant w D.Ś)
516 - KASACJA wchłonięte przez 509, przystanki jak obecnie (509).
E-4/E-6/E-8 - KASACJA i zasilenie taborem 184/189.
214 KASACJA
133 POWRÓT NA STARĄ TRASĘ
304->104
152 na trasie :BRZEZINY- Białołęcka - Cieslewskich - ...........- TARCHOMIN. (wykropkowane miejsca oznaczają obecną trasę)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gerfild tygrys dnia Wto 19:31, 26 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Wto 18:38, 26 Lut 2013    Temat postu:

Cytat:
184 na trasie:TARCHOMIN -Świętosławskiego- Świderska - Ćmielowska - Światowida - Myśliborska - Most Marii Skłodowskiej-Curii - Nocznickiego - Kasprowicza -....................-Powstańców Śląskich - Dźwigowa - Globusowa - Chrobrego - Kleszczowa - Łopuszańska - Hynka - Sasanki - Marynarska - Al.Wilanowska - Al.Lotników - Wałbrzyska - Nowoursynowska - Dolina Służewiecka - Bonifacego - Powsińska - SADYBA.
189 NA TRASIE: SADYBA - Powsińska - Al.Becka - Bora-Komorowskiego - Fieldorfa - Zamieniecka - Grochowska - Zamojskiego - Targowa - Kłopotowskiego( powrót:Okrzeji) -Jagiellońska - Starzyńskiego - Modlińska - Światowida - Świętosławskiego - TARCHOMIN


O BROŃ CIE PANIE BOŻE ! NIE NIE NIE.

Po pierwsze- 189 to absolutny kregosłup dla Włoch i Mokotowa. Jedyna linia na włochach jeżdżąca często i z "bogatą trasą".

Po drugie- juz teraz na trasie OSG - Sadyba trudno o punktualność zwłaszcza w szczycie

Trzy- linia pęka w szwach --> ABSOLUTNIE NIE DO RUSZENIA

Kręgosłupów sie nie rusza bo przestają być kręgosłupami Razz


A na 184 to ja miałem własny pomysł swego czasu [tyle że do wdrożenia po ukończeniu tramów na PŚ]

Rozbicie 184 na dwie linie
a) z <M> Młociny do Nowego Bemowa

b) ze Szczęśliwic (...)- swoją trasą skrócenie do Cm.Wolskiego, ewentualnie do Os.Górczewska (to już mniej istotne)
====

A 509 - co z dalszym odcinkiem trasy? Czyli relacją Gocław - Dw.Wileński? Na brak chętnych to napewno nie narzeka- sytuacja analogiczna jak ze 189. Moim zdaniem 509 to jest najmocniejsza linia na prawym brzegu wisły, i wszelkie zmiany powinny ją omijać Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Wto 19:07, 26 Lut 2013    Temat postu:

Giuseppe Labollo napisał:
Cytat:
184 na trasie:TARCHOMIN -Świętosławskiego- Świderska - Ćmielowska - Światowida - Myśliborska - Most Marii Skłodowskiej-Curii - Nocznickiego - Kasprowicza -....................-Powstańców Śląskich - Dźwigowa - Globusowa - Chrobrego - Kleszczowa - Łopuszańska - Hynka - Sasanki - Marynarska - Al.Wilanowska - Al.Lotników - Wałbrzyska - Nowoursynowska - Dolina Służewiecka - Bonifacego - Powsińska - SADYBA.
189 NA TRASIE: SADYBA - Powsińska - Al.Becka - Bora-Komorowskiego - Fieldorfa - Zamieniecka - Grochowska - Zamojskiego - Targowa - Kłopotowskiego( powrót:Okrzeji) -Jagiellońska - Starzyńskiego - Modlińska - Światowida - Świętosławskiego - TARCHOMIN


O BROŃ CIE PANIE BOŻE ! NIE NIE NIE.

Po pierwsze- 189 to absolutny kregosłup dla Włoch i Mokotowa. Jedyna linia na włochach jeżdżąca często i z "bogatą trasą".

Po drugie- juz teraz na trasie OSG - Sadyba trudno o punktualność zwłaszcza w szczycie

Trzy- linia pęka w szwach --> ABSOLUTNIE NIE DO RUSZENIA

Kręgosłupów sie nie rusza bo przestają być kręgosłupami Razz


A na 184 to ja miałem własny pomysł swego czasu [tyle że do wdrożenia po ukończeniu tramów na PŚ]

Rozbicie 184 na dwie linie
a) z <M> Młociny do Nowego Bemowa

b) ze Szczęśliwic (...)- swoją trasą skrócenie do Cm.Wolskiego, ewentualnie do Os.Górczewska (to już mniej istotne)
====

A 509 - co z dalszym odcinkiem trasy? Czyli relacją Gocław - Dw.Wileński? Na brak chętnych to na pewno nie narzeka- sytuacja analogiczna jak ze 189. Moim zdaniem 509 to jest najmocniejsza linia na prawym brzegu Wisły, i wszelkie zmiany powinny ją omijać Razz


W trasach nic się nie zmieni ale jedynie co się zmieni to numerki przeczytaj dokładnie przebieg 184 na odcinku Jelenie- sadyba jest to typowe 189.
A jeżeli już to nie powiesz mi, że N01/N03 nie mają obłożenia i to w nocy, to co dopiero w dzień zestaw 184/189, bo oba zestawy się pokrywają w trasach.A 509 ma bardzo dobre wykorzystanie na trasie Nowotwory KIJOWSKA,a 189 zastąpi 509 na trasie do Gocławia i wzmocni 509 na odcinku najbardziej uczęszczanym, relacja Nowodwory -Gocław zostaje zachowana i bez zmian.509 będzie pomocą dla189 i wzmocnieniem.A z resztą 509 straci parę przystanków jak dyrekcja FSO na czym zyska bo na razie to 509 musi się tam zatrzymywać, schedę na w/w zespole przejmie 189 i wszystkie po kolei przystanki po 302 + tramy ha ha he he hi hi.184 przejmuje schedę po 189 i pojedzie dalej gdzie będzie miało pomoc w postaci 101 i zwolni się miejsce na Trocinach, a będzie wszystko to samo czyli układ komunikacyjny się nie zmienia a na Młocinach będzie luźniej o cztery linie.I na Młociny można by dać 723/731 co poprawi liniom legionowskim dojazd do metra a Legionowo i okolice będą miały bezpośrednio dostęp do metra i tak już przeładowanego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Wto 19:11, 26 Lut 2013    Temat postu:

Arrow
Rozbicie 184 na dwie linie
a) z <M> Młociny do Nowego Bemowa

b) ze Szczęśliwic (...)- swoją trasą skrócenie do Cm.Wolskiego, ewentualnie do Os.Górczewska (to już mniej istotne) Very Happy


Bez sensu robienie muchowozów i rozdrabnianie czegoś co nic nie da.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Wto 19:42, 26 Lut 2013    Temat postu:

"..............Po drugie- juz teraz na trasie OSG - Sadyba trudno o punktualność zwłaszcza w szczycie.................."



Tą relację zapewniłaby linia 194 na trasie :GOŁĄBKI-..............- POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH - CZŁUCHOWSKA - LAZUROWA - OSIEDLE GÓRCZEWSKA


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gerfild tygrys dnia Wto 19:45, 26 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Wto 19:54, 26 Lut 2013    Temat postu:

Ale chyba nie do końca przeczytałeś moją argumentacje, pal licho numer

Napisałem że w kręgosłupie na trasie OSG- SADYBA trudno o punktualność. Tymczasem ty wyciągasz takiego potwora aż na tarchomin- logiczne że taka trasa wpłynie jeszcze gorzej na punktualność linii. Poza tym skąd weźmiesz brygady na TAKĄ linie, zważając na to że juz na trasie OSG-Sadyba liczba "numerków brygad" w szczycie sięga aż 039 a zapotrzebowanie jest jeszcze większe.
Przy przedłużeniu trasy ubijasz totalnie i tak średnią punktualność i skąd dobierzesz jeszcze wozy?
Pozatym słaby jest to argument że 184 i189 sie aż tak bardzo pokrywają- wszak kiedyś 189 na człuchowską wróci i wtedy pokrycie będzie wynosiło 3 przystanki (hale wola, synow pulku i cieplownie) Razz
POTWÓR na trasie Tarchomin - Sadyba przez Żoliborz, Bemowo, Wole, Włochy, Ochote i Mokotów to jest totalne przegięcie Very Happy
Włochy (bo tu mieszkam od urodzenia i dość dobre rozeznanie mam) miały do niedawna jednego stwora przez całe miasto - 127, które punktualne to było tylko w weekendy...

Co do Młocin i 723/731- z liniami strefowymi wygląda to tak że gdy nie ma konieczności typu remont itd objazd-- to ZTM nie moze zmieniać i ingerować w trasy- chyba że gmina sama o taką zmiane poprosi.

Sam prawy brzeg wisły- az takiego rozeznania jak w sprawie 189 nie mam, ale zdaję mi się że 509 powinno być projektem POD KTÓRY USTAWIA SIĘ CAŁĄ RESZTĘ komunikacji. Jak wiemy częstotliwość ma wielką, wykorzystanie też. Aż szkoda ciąć, tylko dla samego faktu zmiany...


powtorze kręgosłupów komunikacyjnych się nie łamie, bo przestaną być kręgosłupami, 189 dla Włoch jest absolutna podstawą komunikacji (pociągi obrabiają zupełnie inny rejon) a niezabieralność w szczycie nie jest niczym dziwnym, podobnie jak i stada [i to na trasie OSG-sadyba].
Nie mam rozeznania opiniotwórczego co do 509, ale nie bez przyczyny jest ona tak częstotliwa. Uważam że łamanie kluczowych linii dla danego rejonu nie ma sensu, bo to wokół nich powinno się budować resztę układu Razz (tak jak np. na długim fragmencie 401 jest pomocnikiem dla 189, i much nie wozi).

====

A 184 i pociecie - na odcinku szczęśliwice - cm. wolski aż tak strasznie puste nie jest, jak wygląda później to nie mam zielonego pojęcia. Aczkolwiek logiczne jest że jak wypełnią PŚ torami to coś się ze 184 napewno stanie, i znając ZTM napewno to nie będzie wydłużenie trasy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Wto 19:58, 26 Lut 2013    Temat postu:

Cytat:
Tą relację zapewniłaby linia 194 na trasie :GOŁĄBKI-..............- POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH - CZŁUCHOWSKA - LAZUROWA - OSIEDLE GÓRCZEWSKA


Obawiam się wtedy że 716 i 129[jeśli juz to z tą linią coś robić] samo nie da rady spełnić relacji Cm.Wolski, ale to juz jest drugorzędna rzecz w tym wypadku.
Bardziej mi chodzi o to że 194 to z kolei ważna linia dla ursusa i nowych osiedli na nowych włochach także w kontekście dojazdu do Reala i Cm.wolskiego (a 716 nowych osiedli nie obsługuje bo frunie prosto świerszcza aż pod samo factory Razz). Akurat na tym odcinku OSG - Wałowicka 189 nie jest przepełnione, i sprawdza się w 100% (nie bez przyczyny bezboleśnie ubito 384dawne106)

I kolejna rzecz, kluczowym fragmentem dla obecnego 189 jest wg zapełnienia odcinek PKP Włochy - Hynka / GalMOK- i tu spore obłożenie widać zwłaszcza w weekend gdy nie ma odciążenia w postaci 401. Robienie drugiego potwora po 401 (nad którego skróceniem od strony wawra bym poważniej myślał) zestadzi zupełnie ten obłożony ludźmi rejon i tu już żadna korekta 194 nie pomoże Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jabolek dnia Wto 20:00, 26 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Wto 20:12, 26 Lut 2013    Temat postu:

" Poza tym skąd weźmiesz brygady na TAKĄ linie, zważając na to że juz na trasie OSG-Sadyba liczba "numerków brygad" w szczycie sięga aż 039 a zapotrzebowanie jest jeszcze większe."





E-4/E-6/E-8 - KASACJA i zasilenie taborem 184/189.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Wto 20:17, 26 Lut 2013    Temat postu:

194 dowozi do węzła "CIEPŁA OLA" a od tego przystanku i tak jedzie PUSTE. Są tramy 105/713.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Wto 21:00, 26 Lut 2013    Temat postu:

Tak, to akurat prawda i dodatek. Ale zasadnicze pytanie: jaki jest cel zrujnowania linii-kręgosłupa dla kilku dzielnic jednocześnie (189) ? I stworzenia niepunktualnej i niekompatybilnej w żaden sposób linii? Jak zmiana dla zmiany to bez sensu, ja nie dostrzegam żadnego celu w tym posunięciu. Widze to tym mocniej, bo znam komunikacje na włochach Razz.

Jak się ma cel i jak się ma takie coś do polityki przesiadek Razz

Piszesz o tramach w sytuacji 194- a co do twojego zreformowania 189/184 w takim razie: na PŚ są tramy (planowane w całej długości) potem są tramy pod MMłociny i na moście północnym także są tramy. Poza zrujnowaniem w miare dobrze wyglądającej komunikacji na włochach poprzez szereg zmian czynionych "na siłę" widze tu jednego wielkiego przerażająco niepunktualnego dubla z tramwajami Very Happy. Jak dla mnie bezsens totalny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysztof
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:19, 27 Lut 2013    Temat postu:

Ja popieram tygryska z tym 184 na Tarchomin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jabolek
Młodszy administrator operacyjny



Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 1805
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ITALIA :D

PostWysłany: Śro 18:16, 27 Lut 2013    Temat postu:

Wychodzi zerowe pojęcie o komunikacji na Włochach Razz.
a) Na dźwigowej w szczycie i tak wszystko stoi
b) Brygad na 189 i tak jest b.dużo i i tak linia jest mało punktualna
c) Zrobienie linii w chorej relacji tarchomin-żoliborz-bemowo-włochy-ochota-mokotów jeszcze zmniejszy i tak mizerną punktualność (przypomne że na szlaku łopuszańska-dolina służewiecka) 189 jest tym bardziej punktualnym z dwóch stworów (401)

d) No i dochodzi jeszcze polityka przesiadek- jak macie zamiar skoordynować potwora przez 3/4 miasta z jakąkolwiek inną linią? Napomknę tylko że 189 już teraz nie jest "koordynowalne".

To tyle z suchych faktów, pomijając jakieś opinie,sympatie, lubości itd
===

Jak już wam się bardzo nudzi i chcecie koniecznie dłubać we włochowskiej komunikacji to
1. Pierwsze do zrobienia czegokolwiek jest 178
2. Potem bym myślał nad minimalnym skróceniem 517 od strony targówka (ale na teraz to nierealne)
A jeślijakakolwiek linia jest nie do ruszenia to właśnie 189 gdyż koronnym argumentem jest KRĘGOSŁUPÓW SIE NIE OSŁABIA bo przestają być kręgosłupami- 189 w obecnym kształcie to linia absolutnie kluczowa i to dla kilku dzielnic...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mironi Komunikace Milenec




Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żoliborz

PostWysłany: Pią 16:28, 22 Mar 2013    Temat postu: Informacja ZTM o likwidowanych i redukowanych liniach .

Dyskutowaliśmy co zlekwidować a co z korygować natomiast ZTM rozwiewa nasze koncepcje . Chyba tylko poruszane 121 trafiliśmy i ktoś kiedyś pisał że 503 jest nie doruszenia... INFO ZTM-u [link widoczny dla zalogowanych] Teraz będzie dyskusja...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mironi Komunikace Milenec dnia Pią 16:39, 22 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BLOGBUS Strona Główna -> Komunikacja miejska w Warszawie- ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin