Forum BLOGBUS Strona Główna BLOGBUS
Forum o komunikacji miejskiej i nie tylko. Zapraszamy!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Oszczędności ZTM , a linia 105
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BLOGBUS Strona Główna -> Archiwum-Kosz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mironi Komunikace Milenec




Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żoliborz

PostWysłany: Wto 18:24, 23 Kwi 2013    Temat postu:

gerfild tygrys napisał:
Mironi Komunikace Milenec napisał:
gerfild tygrys napisał:
https://maps.google.pl/maps/ms?msid=202104464159544542183.0004dab948f6bea83b0ac&msa=0


A to 184


[link widoczny dla zalogowanych]

186


[link widoczny dla zalogowanych]

154? Shocked




[link widoczny dla zalogowanych]


122?


[link widoczny dla zalogowanych]

121 to może mało realne.


[link widoczny dla zalogowanych]


149?


Co o tym sądzicie no są pewne luki ale nie będę tu rozwijał całości bo to za długo i za treściwie, nadmieniam,że to jest tylko teoretycznie do poplotkowania bo ztm i tak nie weźmie tego sobie do "serducha". 410 wtedy do kasacji, 523/171 zostaje bez zmian. rzeczone 105 nabierze znaczenia bo pewien odcinek trasy przejęłoby po 506, mało dubla tramwajowego, 112 na Lazurowej poradzi sobie bezproblemowo, dwie linie na odcinku Człuchowska - Połczyńska to letka przesada.220 do kasacji.


Można wiedzieć kto to wymyślił ? Bo chyba nie "Tygrys" osobiście... Ale kilka ciekawych propozycji , ciekawe czy ZTM ma szanse to zobaczyć chociaż...



Mironku jak mam to rozumieć ,że jest to do bani, czy dobre? Tak to moje pomysły, i tylko moje.


Kawał dobrej roboty... ekstra opracowane że aż pomyślałem że pracował nad tym cały zespół... Gratuluje pomyślu . Co do samego przebiegu proponowanych tras to podoba mnie się pomyśł z linią 105 , skrócenie 186 nie koniecznie - ja bym raczej wydłużył do Lotniska po zlekwidowaniu 175 , kierowanie 154 z Lotniska na peryferie typu Groty uważam za nie wypał . 184 chyba za długa trasa... no i ruszyłeś temat o który walczę od lat czyli autobus Włościańską i Elbląską ale na Boga nie tą trasą i w okolicach saperskiej nie ma możliwości ani potrzeby tworzenia krańca tylko skierować go dalej w kierunku Bemowa to mogła być ewentualna korekta 122 , 220 bym przedłużył dalej Radiową - Estrady - do Cm. Płn. ( Brama zach. ) co by dało możliwość mieszkańcą Wólki Węglowej szybkiego dojazdu do tramwaji 20 i w dalszej części 23 , 24 ( nie koniecznie pod numerem 220 ) Tyle na razie jak coś wymyślę to napiszę jeszcze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Śro 7:21, 24 Kwi 2013    Temat postu:

Mironi Komunikace Milenec napisał:
gerfild tygrys napisał:
Mironi Komunikace Milenec napisał:
gerfild tygrys napisał:
https://maps.google.pl/maps/ms?msid=202104464159544542183.0004dab948f6bea83b0ac&msa=0


A to 184


[link widoczny dla zalogowanych]

186


[link widoczny dla zalogowanych]

154? Shocked




[link widoczny dla zalogowanych]


122?


[link widoczny dla zalogowanych]

121 to może mało realne.


[link widoczny dla zalogowanych]


149?


Co o tym sądzicie no są pewne luki ale nie będę tu rozwijał całości bo to za długo i za treściwie, nadmieniam,że to jest tylko teoretycznie do poplotkowania bo ztm i tak nie weźmie tego sobie do "serducha". 410 wtedy do kasacji, 523/171 zostaje bez zmian. rzeczone 105 nabierze znaczenia bo pewien odcinek trasy przejęłoby po 506, mało dubla tramwajowego, 112 na Lazurowej poradzi sobie bezproblemowo, dwie linie na odcinku Człuchowska - Połczyńska to letka przesada.220 do kasacji.


Można wiedzieć kto to wymyślił ? Bo chyba nie "Tygrys" osobiście... Ale kilka ciekawych propozycji , ciekawe czy ZTM ma szanse to zobaczyć chociaż...



Mironku jak mam to rozumieć ,że jest to do bani, czy dobre? Tak to moje pomysły, i tylko moje.


Kawał dobrej roboty... ekstra opracowane że aż pomyślałem że pracował nad tym cały zespół... Gratuluje pomyślu . Co do samego przebiegu proponowanych tras to podoba mnie się pomyśł z linią 105 , skrócenie 186 nie koniecznie - ja bym raczej wydłużył do Lotniska po zlikwidowaniu 175 , kierowanie 154 z Lotniska na peryferie typu Groty uważam za nie wypał . 184 chyba za długa trasa... no i ruszyłeś temat o który walczę od lat czyli autobus Włościańską i Elbląską ale na Boga nie tą trasą i w okolicach saperskiej nie ma możliwości ani potrzeby tworzenia krańca tylko skierować go dalej w kierunku Bemowa to mogła być ewentualna korekta 122 , 220 bym przedłużył dalej Radiową - Estrady - do Cm. Płn. ( Brama zach. ) co by dało możliwość mieszkańcą Wólki Węglowej szybkiego dojazdu do tramwaji 20 i w dalszej części 23 , 24 ( nie koniecznie pod numerem 220 ) Tyle na razie jak coś wymyślę to napiszę jeszcze...




Z premedytacją tak to podałem bo? skracając 186 znajdą się wozy na proponowane 184, natomiast 154 to linia zaczynająca z Bemowa i podbierała by pasażerów z 186/184 na lotnisko. Linię 186 na lotnisko to byłoby tyci za długo no i rejon jest korkogenny, a 154 spotykałaby się z oboma liniami co stwarza jaką taką punktualność tego trio. natomiast co do linii 121 to zyskałaby na frekwencji bo byłby to lokal, nie koniecznie z postojami na Saperskiej, a dłuższymi na metro Słodowiec. Wywalić z Kasprowicza nie trzymające rozkładu 156. Linia 122 natomiast to zamiennik za duet linii 184/410 na skasowanych/wycofanych linii. Muchowóz 220 do kastracji,a w zamian za to 110 na trasie WÓLKA WĘGLOWA - STARE BEMOWO.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Śro 7:35, 24 Kwi 2013    Temat postu: 110

[link widoczny dla zalogowanych]


110 PROPOZYCJA 701 poradzi sobie sama świetnie na starej trasie. 409 do kastracji. Linia 708 da radę. 110 jest tam zbędne dublując obie siedemsetki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mironi Komunikace Milenec




Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żoliborz

PostWysłany: Śro 15:29, 24 Kwi 2013    Temat postu: Re: 110

gerfild tygrys napisał:
https://maps.google.pl/maps/ms?msid=202104464159544542183.0004db15523aca2ba54ee&msa=0


110 PROPOZYCJA 701 poradzi sobie sama świetnie na starej trasie. 409 do kastracji. Linia 708 da radę. 110 jest tam zbędne dublując obie siedemsetki.


Miałem na myśli z Wólki Węglowej dodatkowe połączenie z Bemowem ( nowym... nie starym ) nie zamiast połączenia na Żoliborz które zapewnia linia 110 ( Mój codzienny autobus do pracy nawiasem mówiąc ) można by zastąpić 110 linią 701 gdyby jeżdził wówczas Arkuszową z pominięciem głównej bramy i okolic Placówki ( ten fragment trasy bardzo z powalnia czas przejazdu ) no i oczywiście w głąb Żoliborza nie do Metra Młociny ( tam jeżdzi już 708 i 712 )

Ja kiedyś proponowałem trasę ( nie ważne jakiej linii ) Pl.Wilsona - Krasińskiego - Gwiażdzista - Potocka - Pl.Kuronia - Słowackiego - Włościańska - Broniewskiego ( zawrotka w ZP Park Olszyna ) - Elbląska - Krasińskiego - Powążkowska ( w kier. Bemowa ) ... np. do Starego Bemowa lub Grotów
CO O TYM SĄDZISZ / CIE ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gerfild tygrys
Moderator główny forum



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WAWKA

PostWysłany: Pią 6:11, 26 Kwi 2013    Temat postu: Re: 110

Mironi Komunikace Milenec napisał:
gerfild tygrys napisał:
https://maps.google.pl/maps/ms?msid=202104464159544542183.0004db15523aca2ba54ee&msa=0


110 PROPOZYCJA 701 poradzi sobie sama świetnie na starej trasie. 409 do kastracji. Linia 708 da radę. 110 jest tam zbędne dublując obie siedemsetki.


Miałem na myśli z Wólki Węglowej dodatkowe połączenie z Bemowem ( nowym... nie starym ) nie zamiast połączenia na Żoliborz które zapewnia linia 110 ( Mój codzienny autobus do pracy nawiasem mówiąc ) można by zastąpić 110 linią 701 gdyby jeżdził wówczas Arkuszową z pominięciem głównej bramy i okolic Placówki ( ten fragment trasy bardzo z powalnia czas przejazdu ) no i oczywiście w głąb Żoliborza nie do Metra Młociny ( tam jeżdzi już 708 i 712 )

Ja kiedyś proponowałem trasę ( nie ważne jakiej linii ) Pl.Wilsona - Krasińskiego - Gwiażdzista - Potocka - Pl.Kuronia - Słowackiego - Włościańska - Broniewskiego ( zawrotka w ZP Park Olszyna ) - Elbląska - Krasińskiego - Powążkowska ( w kier. Bemowa ) ... np. do Starego Bemowa lub Grotów
CO O TYM SĄDZISZ / CIE ???



Dokładnie 701 wraca na starą trasę i poradziłoby sobie z tą relacją. Właśnie tak myślałem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebik
Gość






PostWysłany: Sob 20:52, 04 Maj 2013    Temat postu:

Jakiej płyty?
Powrót do góry
Mironi Komunikace Milenec




Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żoliborz

PostWysłany: Śro 22:43, 08 Maj 2013    Temat postu:

Kasownik napisał:
Jakiej płyty?


a kto pisał o płycie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pedał




Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:23, 28 Cze 2016    Temat postu:

To był ostatni temat gdzie prowadzono merytoryczną dyskusję

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BLOGBUS Strona Główna -> Archiwum-Kosz Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin